Wij horen graag uw mening over uw behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten. U kunt uw ervaringen met Triora digitaal met ons delen:
I.v.m technisch onderhoud aan deze pagina zijn onderstaande formulieren m.b.t Klachten, Complimenten en Suggesties vrijdag 9 juni vanaf 17:00 uur tot ± 22:00 uur niet beschikbaar.
Wij verzoeken u om voor het melden van een Klacht, Compliment of Suggestie tijdelijk de link voor ‘Vraag’ te gebruiken.
Familie en naasten met vragen, klachten of suggesties kunnen een beroep doen op het familieklachtrecht.
Registratie digitaal reactieformulier
Om uw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat uw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt.
Als u een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt u altijd een ontvangstbevestiging. Als u dat op prijs stelt, ontvangt u naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van uw klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.
Bespreken of schriftelijk een klacht indienen?
Het is ook mogelijk uw ervaring te bespreken met uw behandelaar of uw klachten, complimenten, suggesties en vragen schriftelijk kenbaar te maken.
Lees alle informatie over onze klachtenregeling via de website van Parnassia Groep.
Klachtenfunctionaris
U kunt ook terecht bij onze klachtenfunctionaris. Er zijn meerdere klachtenfunctionarissen werkzaam, maar per klacht is steeds dezelfde klachtenfunctionaris uw vaste aanspreekpunt.
Wat kan de klachtenfunctionaris voor u doen?
- De klachtenfunctionaris kan u meer vertellen over de klachtmogelijkheden
- De klachtenfunctionaris kan u eventueel helpen uw klacht op papier te zetten
- De klachtenfunctionaris stuurt uw klacht naar de juiste persoon
- De klachtenfunctionaris bewaakt de voortgang
Bereikbaarheid klachtenfunctionaris
T: 088 – 357 7660 op werkdagen van 9.00 tot 11.00 uur; buiten deze tijden op afspraak.
E: klachtenfunctionaris@parnassiagroep.nl.
De WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorgsector) verplicht instellingen om per 1 januari 2017 een klachtenfunctionaris te hebben.