Dao Lu
Wij helpen u graag met uw eerste stap naar een nuchter en clean bestaan

Vraag, klacht of compliment

Wij horen graag uw mening over uw behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten. U kunt uw ervaringen met Triora digitaal met ons delen:

I.v.m technisch onderhoud aan deze pagina zijn onderstaande formulieren m.b.t Klachten, Complimenten en Suggesties vrijdag 9 juni vanaf 17:00 uur tot ± 22:00 uur niet beschikbaar.

Wij verzoeken u om voor het melden van een Klacht, Compliment of Suggestie tijdelijk de link voor ‘Vraag’ te gebruiken.

Familie en naasten met vragen, klachten of suggesties kunnen een beroep doen op het familieklachtrecht

Registratie digitaal reactieformulier

Om uw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat uw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt.

Als u een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt u altijd een ontvangstbevestiging. Als u dat op prijs stelt, ontvangt u naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van uw klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.

Bespreken of schriftelijk een klacht indienen?

Het is ook mogelijk uw ervaring te bespreken met uw behandelaar of uw klachten, complimenten, suggesties en vragen schriftelijk kenbaar te maken. 

Lees alle informatie over onze klachtenregeling via de website van Parnassia Groep.

Klachtenfunctionaris

U kunt ook terecht bij onze klachtenfunctionaris. Er zijn meerdere klachtenfunctionarissen werkzaam, maar per klacht is steeds dezelfde klachtenfunctionaris uw vaste aanspreekpunt.

Wat kan de klachtenfunctionaris voor u doen?

  • De klachtenfunctionaris kan u meer vertellen over de klachtmogelijkheden
  • De klachtenfunctionaris kan u eventueel helpen uw klacht op papier te zetten
  • De klachtenfunctionaris stuurt uw klacht naar de juiste persoon
  • De klachtenfunctionaris bewaakt de voortgang

Bereikbaarheid klachtenfunctionaris

T: 088 – 357 7660 op werkdagen van 9.00 tot 11.00 uur; buiten deze tijden op afspraak.

E:  klachtenfunctionaris@parnassiagroep.nl.

De WKKGZ  (Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorgsector) verplicht instellingen om per 1 januari 2017 een klachtenfunctionaris te hebben. 



Triora model

De verslavingszorg van Triora is een van meest succesvolle behandelingen voor verslaving. Ons unieke Triora model richt zich op lichamelijk, geestelijk en sociaal herstel. We besteden ook veel aandacht aan zingeving en spiritualiteit. Wij helpen mensen op weg naar een prettig en zinvol leven zonder gebruik van verslavende middelen. U bent zelf degene die de keuzes maakt.

2017 03 NL Bio Psycho Social MeaningfulLife
  • 97% van onze voormalige patiënten beveelt ons aan
  • Nauwelijks wachttijden
  • Hulp voor iedereen met een verslavingsprobleem