Kwaliteitsstatuut
Kwaliteitsstatuut
Hoe krijg je zicht op de kwaliteit van onze behandelingen? Kun je direct beginnen bij ons of is er een wachttijd? Bij wie kun je vragen kwijt tijdens je behandeling? Ons kwaliteitsstatuut geeft antwoord hierop.
Gepaste zorg
We willen dat iedereen die een beroep op ons doet zich goed bejegend, gehoord, begrepen, behandeld en begeleid voelt. Vanaf 1 januari 2017 werken we daarom met een kwaliteitsstatuut. Hiermee leggen we vast hoe je de juiste hulp krijgt, op de juiste plaats, door de juiste behandelaar. En dat alles binnen een professionele en kwalitatief verantwoorde omgeving.
Met het kwaliteitsstatuut willen we nog beter waarborgen dat we naar je luisteren. Dat je behandeling het beste aansluit bij je persoonlijke vragen, mogelijkheden, doelen en behoeften. Dat je behandelaar met je bekijkt hoe je persoonlijk netwerk het beste bij de zorg kan worden betrokken. Dat je behandelproces soepel verloopt, omdat alles goed wordt gecoördineerd en afgestemd. Bij dit proces speelt je trajectbegeleider een centrale rol.
Meer informatie over het kwaliteitsstatuut vind je op de website van Parnassia Groep.